الغيبوبة "1 "

انا احمد عندي 31 سنة متجوز و عندي  3 اولاد عايش في غرفتين و صالة مع اهلي و بشتغل في محل بتاع اخواتي
 حياتي زي كل الناس صعبة و دا نتيجة لان مرتبي قليل اوووي تخيلوا بقبض 200 جنيه في الاسبوع  يعني 00 جنيه شهريا المحل اللي شغال فيه عبارة عن سيبر يمتلكه اخواتي البنات اللي  انا مقاطعهم بسبب مشكلة حصلت ما بيني و بينهم و بين امي كمان
المشكلة دي بدات يوم 8/8/2015
===============================================================
اليوم دا كان اسوء يوم ليا في اليوم دا خسرت في شغلي الخاص حاجات بتاعة ناس بمبلغ 2800 جنيه و ادينت بيهم ليهم كان يوم جمعه و فاكرة كانه امبارح
 كنت اخد حاجات من ناس علي اني ابيعهم و يطلع ليا مكسب و للاسف خسرتهم كلهم  و روحت و مقدرتش انام طول الليل تاني يوم امي استفسرت عن سبب زعلي فمراتي قالت ليها السبب و هي قالت انا هتصرفلك فيهم و مش تزعل قلت الحمد لله الامور هتتعدل و امي راحت السوق تجيب فطار و خرجت انا و مراتي ااكل العصافير اللي في الدكانو بعدها بفترة امي اجت البيت و دخلت علشان تجيب ليا الفلوس
بس فجاة لقتها جاية تقولي الحقني الفلوس مش لقياها
ازاي يا حاجة
زي ما بقولك كدا الفلوس محطوطين في ظرف في شنطة جوة الدولاب  مش لقيتهم و دول فلوس علاج ابن اتك اللي عنده الكنسر
طب دوري كويس
 ما انادورت دول 22 الف جنيه و كان فوقهم 1800جنيه و علبه فيها خواتم دهب الظرف مش لقيته
طب و ال1800 و الدهب
موجودين
!!!!!!!
تابعونا في الحلقة التانية 
Share on Google Plus

About adsens

0 التعليقات:

إرسال تعليق